piątek, 1 lutego 2013

to jest kurwa jakaś parodia.

jest dziewiąta trzydzieści, okazało się, że ten dzień może być jeszcze bardziej popierdolony.
nie mogę się doczekać, co będzie dalej, naprawdę.
co jeszcze pojebanego może się dzisiaj wydarzyć?
zepsuje mi się lodówka?
rozjebie mi się telefon?
zajdę w ciążę?
okaże się, że na dworze jest trzydzieści stopni?
nic mnie już dzisiaj nie zdziwi, idę usiąść przed lustrem i pogadać ze sobą przez trochę, bo to wszystko mnie przerasta, zdecydowanie mnie przerasta.

6 komentarzy:

  1. przynajmniej umiesz coś napisać i wyrazić cokolwiek słowami

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry,
    Bardzo proszę o informację, czy nadal chcesz uzyskać ocenę na Krytyczne-oceniajace.blogspot.com
    Odpowiedź proszę zamieścić na ocenialni pod najnowszym postem.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu : ).

    OdpowiedzUsuń
  3. postaraj się przezyj jeszcze z 5 lat ograniczając ćpanie. jeśli tego dokonasz będziesz o 5 lat mądrzejsza i może inaczej spojrzysz na niektóre sprawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięć lat w życiu narkomana to bardzo długo, ale zobaczę co da się zrobić. już teraz inaczej na to wszystko patrzę, więc jest szansa, że w końcu mi się w głowie poukłada - może właśnie w przeciągu tych pięciu lat.

      Usuń
  4. Cześć, czy zgodziłabyś się na to, żebym w ocenie Twojego bloga skupiła się na postach z roku 2012 i 2013?
    Odpowiedź proszę umieścić na ocenialni : ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ave \m/
    Chciałam Cie tylko poinformować, że już opublikowałam ocenę Twojego bloga. Zapraszam:
    http://pomocne-oceny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

archiwum.