środa, 20 marca 2013

i can't steal his heart, but i can steal back mine.

mogłabym cały czas niezauważalnie przesuwać ręką po falach uczuć i emocji, jakie mnie ogarniają.
powoli je głaskać, ujarzmiać - są takie miłe w dotyku, niemalże pluszowe.
są rzeczy, na których naprawdę mi zależy, znalazłam je.
jestem na pięknej, prostej drodze, jak miło czuć pod stopami miękką trawę, cóż za cudowna odmiana po tych twardych, ostrych kamieniach.
wyostrzyły mi się zmysły, czuję w powietrzu świeżość, o której już dawno zapomniałam.
może nawet i jestem zauroczona, ale to uczucie ledwie muska moje zmysły, które szaleją w kalejdoskopie kolejnych odkrywanych na nowo przeżyć.
nie mogę się już doczekać chwili, gdy położę się na jakiejś słonecznej polanie i będę tylko oddychać; wymażę siebie i świat będzie przepływać przeze mnie.
zupełnie jak kiedyś, zupełnie jakbym mogła kiedykolwiek być twoja.

1 komentarz:

  1. Twój blog jest pierwszy w kolejce, dlatego jeszcze raz bardzo poproszę o przedstawienie mi oczekiwań wobec oceny treści Twojego bloga. Co mam ocenić, w jaki sposób, jak sobie to wyobrażasz. Czy chcesz dostać ocenę podobną do najnowszej, którą opublikowałam, czyli każdy post z osobna dostaje ocenę a potem obliczam z tego średnią, czy też nie chcesz znać moich ocen poszczególnych notek. Pytam, bo bloga prowadzisz od 2010 roku, masz na nim ponad 200 postów i naprawdę nie wiem, jak mam zabrać się do oceny Twojego bloga, bo osobiście ograniczyłabym się do roku 2012 i 2013, ale ciekawa jestem Twoich oczekiwań.
    Odpowiedź proszę umieścić pod najnowszym postem na Krytyczne-Oceniające.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

archiwum.