piątek, 28 grudnia 2012

dlaczego kłamiesz, że miałaś wszystko.

widzę szerzej.

mam marzenie.
to takie... ładne.
mieć marzenie.
głupie, nieco irracjonalne, może nawet i niewykonalne, ale marzenie.
moje, niczyje inne. nie zwracając uwagi na marzenia innych, jest tylko to moje: marzenie.
marzenie definiujące kolejne, jakże proste cele w życiu.
jaka ja byłam dzisiaj szczęśliwa, niesamowicie.
świat, od którego próbowałam się odciąć, okazał się moim światem.
dotarło to do mnie dzisiaj i było pięknym olśnieniem.
nie mogę walczyć z samą sobą, to przecież to czyni mnie nieszczęśliwą.
prosty wniosek, a dochodziłam do niego parę dobrych miesięcy.
chyba to jest ważne teraz: proste wnioski, proste cele, proste życie.

jest chyba lepiej niż było kiedykolwiek.

7 komentarzy:

  1. z powodów iks, iks igrek szanowna oceniająca barb_b została usunięta z listy oceniających na Szczerych i Sprawiedliwych, przychodzę więc z zapytaniem, czy wciąż chciałabyś otrzymać na SiSie ocenę i jeśli tak, od kogo.
    pozdrawiam,
    smirek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dniem 30 stycznia na Szczerych i Sprawiedliwych pojawił się nowy regulamin Ocenialni. Prosimy o zapoznanie się z jego nową wersją. Jeśli wprowadzone zmiany nie zostaną przez Ciebie zaakceptowane, prosimy o pozostawienie pod regulaminem komentarza z informacją o rezygnacji z oceny.
    Pozdrawiam,
    smirek
    http://szczere-i-sprawiedliwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Informuję, iż wreszcie udało mi się opublikować ocenę Twojego bloga. Przepraszam za opóźnienia.
    Pozdrawiam,
    Aita
    [literacka-krytyka]

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością informuję, że ocena Twojego bloga pojawi się 6 stycznia o godzinie 8 rano.
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam,
    Aimee
    [o-pieprz]

    OdpowiedzUsuń
  5. dolcze... za każdym razem kiedy nie mam co zrobić ze swoimi myślami wchodzę na Twojego bloga. z każdym postem widzę zmiany zachodzące w Tobie; wcześniej było gorzej, teraz jest coraz lepiej. głęboko wierzę, że uda Ci się wyjść z tego wszystkiego, zostawić to w tyle, bo jesteś warta o wiele więcej. trzymaj się i nie poddawaj, pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. wróciłam, trololo, wszystko się zmienia, po staremu, tęskniłam!
    www.gdziesindziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

archiwum.