wtorek, 27 listopada 2012

it goes on and on and on again.

to się nigdy nie skończy, jestem na to za słaba.

prawdopodobnie nadszedł ten czas, gdy droga prowadzi tylko i wyłącznie w dół. gdyby jeszcze miała jakiś koniec, to by było dobrze, ale nie, gdzie tam.

powolne schodzenie po schodkach, stopień po stopniu, za każdym razem wydaje się, że następnego już nie ma, że niżej się przecież nie da. złudne nadzieje, oczywiście, że jest kolejny schodek, jeszcze gorszy od poprzedniego, bardziej chybotliwy, bardziej spróchniały i sprawiający, że chce się z niego uciec. oczywiście w dół, bo w górę to za duży wysiłek. w górę mogą iść tylko najsilniejsi, a chyba się do nich nie zaliczam. może dolcze się zalicza, ale nie wiem, czy jestem w stanie ją okiełznać, więc na wszelki wypadek nie dopuszczam jej do głosu. wydaje mi się, że robię słusznie, ale wszystko wskazuje na to, że chyba muszę polegać na starej sobie, na tamtych zasadach i wyznacznikach.

może to mi pomoże. może cokolwiek mi pomoże.
cokolwiek.
błagam.

4 komentarze:

  1. Więcej przygód27 listopada 2012 10:29

    Nie poddawaj się, nie wmawiaj sobie pierdół, o słabości, nie szukaj wymówek i usprawiedliwień. Jeśli jest cel to należy do niego dążyć, zapewne potkniesz się po drodze, ale prawdziwym pięknem jest to iż powstaniesz i pójdziesz dalej.





    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie nie dzielą się na słabych i silnych. To nasza wiara w siebie dzieli się na wielką i małą. Spójrz w lustro i powiedz sobie, że jesteś osobą wartościową, która osiągnie wiele. I uśmiechnij się do samej siebie :* Albo zacznij pisać opowiadania :) Ja tak zrobiłam i teraz jest mi o wiele lepiej- tworzę swój świat wyobraźni, w którym chciałabym żyć ;)

    Nie poddawaj się! Stać Ciebie na wiele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie zastanawiasz się, dlaczego tak szybko doszłam do tego typu wniosków, chociaż Ciebie nie znam? Każdy człowiek według mnie powinien iść z podniesioną głową. Każdy z osobna ma tak ogromną wartość i potencjał! To od nas zależy, czy go należycie wykorzystamy.

    Myślę, że najlepsze przed Tobą.


    Zapraszam Cię również do siebie, byś odwiedziła mój świat wyobraźni lub ten realny- oba odbiegają od specjalnych norm. Z góry przepraszam, jeżeli uznasz to za SPAM.

    karolina-kaszuba.blogspot.com

    sara-abel.blogspot.com

    Rzadko kiedy zapraszam ludzi do obu światów na raz. Można się z nich zgubić.

    OdpowiedzUsuń
  4. dolcze, dasz radę i nie gadaj, że nie. każdy da radę, jeśli tego chce. mam nadzieję, że Ci się uda, bo zbyt długo każdy tkwi w tym bagnie.

    OdpowiedzUsuń

archiwum.