piątek, 6 lipca 2012

carry me home tonight.

chyba to ten moment, gdy brakuje mi słów, a równoważniki zdań już nie wydają się adekwatnymi wyznacznikami treści.

my friends are in the bathroom getting higher that the empire state.

nie brałam niczego od tygodnia, jestem nieco bledsza.
wyniki z matury nawet mnie nie zdziwiły: wiedziałam, że świetnie mi poszła, świadectwo było tylko potwierdzeniem.

uciekam na studia, będzie zabawnie.

'cause just one night couldn't be so wrong, u make me wanna loose control.

od przyszłego tygodnia imprezuję, muszę totalnie stracić kontrolę, by poczuć, że żyję.
to będzie proste i piękne.


za proste, zbyt piękne.

5 komentarzy:

  1. pochwal się wynikami ;*
    o,i bardzo fajnie napisałaś, że wiedziałaś, że poszła Ci świetnie. Nienawidzę fałszywej skromności.

    ostatnie dwa akapity - mój przyszły tydzień. Też. Od jutra...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:)

    jestem tu pierwszy raz.
    Gratuluję matury! świetnie!
    Co zdawałaś?
    Gratuluję też świadectwa!
    Jakie studia?

    Baw się baw!

    jeśli chcesz, odwiedź. :)
    www.ana-moja-krolowa-pomaga-mi-w-problemach.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, Twoje i.v. sprawiają, że przechodzą mi ciarki po plecach:) Próbowałam trzy razy - tylko dwa udało mi się dobrze wkłuć :P dwa razy 4-bmc i raz mnie tak poklepało, że szok. Za pierwszym za to przeżyłam fajną euforię.

    ale nawet ta euforia nie jest warta kurewskiego zjazdu, który zaliczam zawsze! ja pierdolę, co jest ze mną nie tak ?! ? mój facet ma leciuteńkie zjazdy : /

    gratuluję tak zajebiście zdanej matury! studia są całkiem OK, polecam w sumie, choć mnie osobiście rozczarowała "wymarzona " psychologia. jebać to. :/ mam wakacje, a dziś dodatkowo dzień pt "wyjebaaaaaaaane".

    niedługo na [h] wracasz, prawda? :D

    ściskam mocno, a gdzie dokładnie uciekasz na studia? :)))) postanowilac cos?

    ps. na GG Cię jeszcze zapytam o coś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie - odpoczywaj po maturkach :) ja pamiętam, że średnio wykorzystałam tamte wakacje...
    studia są ciekawe :) ! gratuluję świetnych wyników!

    ach ach
    a ja nawet nie mam nastroju na imprezy ostatnio... ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, ale warto rzucić to bagno - by móc zacząć żyć prawdziwie - w takim razie dużo siły i wytrwałości życzę wakacyjnie!!!

    hm no jakoś idzie, wczoraj jeszcze niestety zjadłam kilka ciastek w nocy ale widocznie tak już musiało być, teraz będzie lepiej... musi?

    buziak!

    OdpowiedzUsuń

archiwum.