poniedziałek, 9 maja 2011

lavenders blue.

właściwie nie potrzebuję Ciebie.

właściwie to nie potrzebuję nikogo.
mam louise.
przytula mnie, czasami za często.

zwariowałam -
piękne uczucie.

edit.
'sama dla siebie jesteś psychoterapeutką'
chciałabym.
nawet nie wiecie jak bardzo.
a niebieskość nieba nadal jest dla mnie błękitem Twoich oczu i patrzę w niebo, i widzę Twoje oczy, i płaczę, bardzo płaczę, płaczę nad niebieskością Twoich oczu ukrytej w błękicie nieba, płaczę nad swoją głupotą i analizuję, jak raz za razem zakopywałam naszą miłość pod jakimś drzewem w lesie. gdybym tylko wiedziała którym. pobiegłabym, odkopała, biegłabym, modląc się, by nadal żyła. może żyje? może jest po prostu zakopana tak głęboko, że jej nie słychać...?

może...
może---
mo-że
-że
...że
[wierzę], że nadal mnie kochasz.
tylko zapomniałeś, bo to Cię nie dosięga z tak głęboka.

przeczę sama sobie.
potrzebuję Cię, najbardziej na świecie.
[link]

4 komentarze:

  1. a ja... tak bardzo chciałabym wiedzieć o czym piszesz...
    nie wiem.

    ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy człowiek ma cechy zaburzeń osobowości, więc nie diagnozuj ich sobie. Borderline też nie. ;) Poza tym, musisz mieć koło dwudziestki na karku,żeby móc dostać tę diagnozę.

    och tak, bliskość. też kogoś potrzebuję najbardziej na świecie. :((

    co do grupy, no nie dostałam się na tę majową. Muszę czekać na sierpień..

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteśmy w tym samym wieku z tego wynika. '93?


    "jak długo chcesz tak egzystować?
    do końca?"

    bawią mnie i równocześnie irytują takie komentarze. równie dobrze mogłabyś zapytać: jak długo chcesz farbować włosy? do końca?"
    Nie wiem. Nie wiem co będzie za dwa dni! a Ty pytasz jak zamierzam żyć "do końca". jeszcze rok temu byłam dziewczynką. uciekałam gdy ktoś chciał mnie chwycić za rękę. po co zadajecie mi takie pytania skoro same jesteś bardziej zmienne niż ja?

    OdpowiedzUsuń
  4. "ostatnio mam manię zbawiania świata, stąd takie pytania.
    wiesz, coś w stylu 'nie radzę sobie z moim życiem, to może pomogę innym z ich'."

    miło. acz niepotrzebnie. najlepiej jest zacząć od siebie.

    Co z Twoim życiem jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń

archiwum.